Monday, September 20, 2010

kera sumbang

ttb rs sunyi lak...coz nobody at home...
sblm ni my sis ade kat umah, but now die da pegi...
her class starts today...
so, im alone doing my stuff...
title arini....KERA SUMBANG
ttb hv some ideas nk tulis bout this...
coz bc komen sorg akak yg aku knl kat uia dlu....
akak, if u noe who u are...
just pretend i said nothing k...hehe
mmm, komen akak realize me to smthg...
mmg da lame pon aku tau....
mm, mst lots of people thought aku ni weird dlu kan...
coz aku sk mkn sorg2...lepak tgk tv srg2...
nmpk sgt aku ni xde kwn....
but it's true...
im alone ms study dlu....
i dont know
i prefer not to hv best fren...
perhaps coz of dat tragedy kot....
tragedy which i'll not reveal in this blog...
BAHAYA......hehehehe
mm, bile igt blk, klaka la plak...leh lak aku ni survive idup xde kwn...
bleh lak aku g kls sorg..ade tu aku amek subjek sorg....
ade satu kls tu aku dok sorg dlm satu row...org len ade partner jer...
klaka la....hahah peliknya aku xberkawan....
but in that subject aku berjaya....coz evrything i did myself....
a big clap to myself....hehehehe
ms MRSM lak, aku rs pelik sgt dgn sorg minah ni...tp mmg dia bijak la...
die suke dok sorg.....buat keje sorg2.....xkwn dgn org...tp die xbuat mslh dgn org....
that's good.....=)
tp aku rs aku xla seteruk tu....krg sket la dr die....
aku xde la all times being alone....
ade msnyer...tp jrg skali la lepak dgn kwn2....cam student u sll buat.....
till i got to know someone.....im not alone anymore...
aku sll kua dgn die....but kat hostel, aku ttp sorg2 la....=)
thanks to him....coz jd kwn aku....
n i'll get married with him soon...=)
thanks to my fiance....hopefully u'll be my frens till the end of my life....
bye......

2 comments:

  1. Ahaks, I dun think WEIRD is an appropriate word to describe ur character…I think the most suitable one is MYSTERIOUS..haha..when u r weird, people dun want to get to know u but in ur case, I think u r mysterious that makes people attracted in knowing u to know what kind of person u r..honestly thats how I thought.. This is one of ur unique character u see..If u same je mcm org lain, then maybe i’ll be not interested in knowing u and we takkan jd friend like today..u know, I’ve got a group of friends n one of them is my best friend@my roommate..so,theres no reason for me to hang around and look for other friend...but ur loneliness makes me wondering,apasal la bdk nie selalu lepak sorg2,mane best friend die@ur roomate..actually bz body sbnrnye..haha..at first I thought ur roommate is ur best friend.. so, u n me were just like the same..then I realize rupa2nye Im wrong..hehe..even theres other tragedy behind ur character..but its okay..past is past..yang penting is the future which leads to the happiness…rite?...and yes!a big clap for u for being survive.. haha..anyway,its really nice knowing u..:)

    ~Na'imah~

    ReplyDelete
  2. kak nie mmg slalu alone jer..ingtkn kak ni smbong..tp ms praktikal br dpt kwn ngan kak nie..alone x semestinya xde kawan... yg pntg dalam berkawan adlh keikhlasan...

    ReplyDelete