Thursday, July 28, 2011

GERAM JE...



arini i g monthly check up..ok la..xde mslh..yg geramnyer ms nk buat urine test. geram lak air kencing xnk kua. huhu xpsl2 melepas turn. aku kot org last kua kat klinik td. pasni nk g klinik nk bwk air byk2. xyah la aku tggu lame cam td. minum air byk2 biar sng sket nk kua. sblm ni xde la plak camni. seb bek abg tu kt cukup nk buat test. tu pon da puas aku tggu kat luar tu. aish..sket gler kot. haha buat malu jer. yg tensennya lg, lps je kua jp doc, asek nk terkencing la plak. lg la aku tensen. time spttnyer kua xnk lak die kua. huhu dugaan tol la. laki aku lak gelak jer. tp xkesa la. pengalaman kan. janji baby sihat n xde mslh. n aku doakan aku slmt melahirkan baby dgn selamat, sihat dan sempurna. jantina msh lom dpt disahkan. tp xkesa la ape jantinanyer. sekian. (",)

p/s: sediakn payung sebelum hujan yer..

No comments:

Post a Comment